کمک تسلیحاتی کانادا به آل سعود
حماسه

کمک تسلیحاتی کانادا به آل سعود

روزنامه کانادایی ونکوور سان از افزایش فروش سلاح های نظامی این کشور به عربستان پرده برداشت.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران ، به نوشته این روزنامه کشور کانادا فروش اسلحه به دیگر کشورها را افزایش داده است و بخش عمده‌ای از این سلاح ها در خاورمیانه برای سرکوب قیامهای مردمی مورد استفاده قرار می گیرد.
 
این روزنامه افزود: بیشترین حجم فروش سلاح های کانادایی به ارزش4 میلیارد دلار به عربستان سعودی بوده که برای سرکوب معترضان ضد دولتی در عربستان و بحرین مورد استفاده قرار گرفته است.
 
روزنامه ونکوورسان نوشت: دولت کانادا در سال گذشته فروش تسلیحاتی خود را به سه برابر یعنی 12 میلیارد دلار رسانده و بیشترین مقدار این سلاح ها به عربستان سعودی فروخته شده است.
 
این روزنامه کانادایی تصریح کرد: پادشاهی عربستان علاوه بر این در سال های اخیر صدها خودرو نظامی LAV-3 از کمپانی جنرال دینامیکس  در لندن خریداری کرده و گفته می‌شود که این رقم در سال گذشته به بالای 700 دستگاه خودرو رسیده است.

منبع :رجانيوز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, :: 6:0 :: توسط : سرباز گمنام

درباره وبلاگ
حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود ای که بستی راه را در کوچه ها بر فاطمه گردنت را می شکست آنجا اگر عباس بود.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ُ و آدرس raheshahadat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

.